Η αναφορά ενός ηλιθίου για τα λόγια ενός ευφυούς ανθρώπου δεν μπορεί να είναι ακριβής, επειδή υποσυνείδητα μεταφράζει αυτό που ακούει σε κάτι που μπορεί να καταλάβει.

Bertrand Russell

Το να φαίνεσαι ηλίθιος στα μάτια ενός βλάκα, είναι μια ηδονή υψηλής αισθητικής .
George Courteline


ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ (email): kaliteross@gmail.com

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΦΥΓΟΠΟΝΩΝ, ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, ΦΛΩΡΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΡΧΙΔΩΝ

Τις τελευταίες πέντε εβδομάδες η συντριπτική πλειονότητα των πολιτικών ΟΛΩΝ των κομμάτων - wanna be πολιτικών - δημοσιογράφων - ακαδημαικών - αναγνωρίσιμων φιγούρων - κομματόσκυλων κ.α, μας έχουν πρήξει τα αυτιά, τα συκώτια και τ' αρχίδια με δηλώσεις που μας συνιστούν ηρεμία, νηφαλιότητα και "ώριμη" σκέψη για την επιλογή της ψήφου μας. 
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακούσεις/δεις τους τυπάκους που ανάφερα παραπάνω να λένε σε καθημερινή βάση με άκρατο καθωσπρεπισμό και περίσσια υποκρισία εκφράσεις του στυλ: 
"Πρέπει οι Έλληνες να ψηφίσουν με γνώμωνα το κοινωνικό συμφέρον" (το ποιο;) 
"Πρέπει οι έλληνες να ψηφίσουν για τη διασφάλιση της κοινωνικής ηρεμίας" (της ποιας;) 
"Να ψηφίσουμε με ηρεμία και νηφαλιότητα για να μην προκαλέσει το εκλογικό αποτέλεσμα κάποια αναταραχή" 
"Να ψηφίσουμε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ικανοποιήσουμε τα Ευρωπαικά μας αδέρφια" 
"Να ψηφίσουμε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα της δημοκρατίας" (τα ποια της ποιας;) 

Με λίγα λόγια μας βομβαρδίζουν με τέτοιες μπούρδες με μόνο σκοπό να σπείρουν το αίσθημα του φόβου, της ανασφάλειας και φυσικά να μας μολύνουν με τον "ιό" της υποτέλειας. 
Στην ουσία θέλουν να μεταβιβάσουν σε εμάς τον φόβο που έχουν πως θα "χάσουν" την ήρεμη και βολεμένη σκατοζωή τους. 
Θέλουν να μας κάνουν να νοιώθουμε ανασφαλείς και να πιστεύουμε οτι εάν δεν ψηφίσουμε "αναλόγως" θα χάσουμε ακόμα και το σπιτάκι που αποκτήσαμε (αν αποκτήσαμε) ή τα 580 ευρώ που έχουμε μισθό (εάν δουλεύουμε). 
Θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε οτι αυτή η ζωή και η κοινωνία όπου ζούμε είναι η σχεδόν ιδανική και οτι δεν είναι ώρα για "αναταράξεις" και "κραδασμούς". 
Θέλουν να μας πείσουν οτι με μια "λάθος" ψήφο διακυβέβονται τα όποια περιουσιακά μας στοιχεία.(ενώ αν συνεχιστεί η υπάρχουσα πολιτική υποτέλεια όλα θα πάνε καλά εεε;;;;) 
 Θέλουν να μας πείσουν οτι κάτι κακό θα συμβεί στις ζωές μας εάν δεν ψηφίσουμε όπως ψηφίζαμε τα τελευταία 35 χρόνια. 

Ε ΟΧΙ ρε σπουδαρχίδες. Δεν υπακούω στις παπαριές που μας τσαμπουνάτε. Τώρα που είναι πρησμένα τα παπάρια μου, χωράτε να γραφτείτε ακόμα περισσότεροι. Όσοι λέτε ή όσοι ενστερνίζεστε τις πιο πάνω πολιτικές εκφράσεις/δηλώσεις είστε άβουλα πλάσματα, είστε απατεώνες, κοιτάτε το βραχυπρόθεσμο προσωπικό σας συμφέρον και όχι το μακροπρόθεσμο Ελλαδικό συμφέρον, θέλετε να ζείτε υπό κατοχή, είστε βολεμένοι, είστε φυγόπονοι, είστε πρόβατα και στην τελική είστε ΦΛΩΡΟΙ. 
Εάν αυτό το ηττοπαθές και υποτελειακό σκεπτικό και αυτές τις απόψεις τα είχε ο λαός το 1821, τότε ποτέ δεν θα άρχιζε η επανάσταση. Ακόμα Τούρκοι θα ήμασταν. 
Εάν αυτό το ηττοπαθές και υποτελειακό σκεπτικό και αυτές τις απόψεις τα είχε ο λαός το 1945, τότε ακόμα θα σε έλεγαν Χάινς και Άνκελα. 
Εάν αυτό το ηττοπαθές και υποτελειακό σκεπτικό και αυτές τις απόψεις τα είχε ο λαος το 1973, δεν θα ξεκινούσε ποτέ η εξέγερση. 

ΟΧΙ ρε φλώροι. 
Δεν θα ψηφίσω με βάση τις μαλακίες που λέτε στα ΜΜΕ. 
Δεν θα ψηφίσω με βάση το φόβο και την ανασφάλεια που με ποτίζετε. 
Δεν θα ψηφίσω με βάση την προστασία των ευρώ που έχω στην τράπεζα. 
Δεν θα ψηφίσω με βάση την ωχαδερφίστικη εικονική ευημερία που θέλετε να μου εξασφαλίσετε. 
Δεν θα ψηφίσω με βάση τη λογική της στάνης.
Δεν θα ψηφίσω με βάση το φόβο του πως θα μεγαλώσω τα παιδιά μου.
Θα ψηφίσω με βάση την τιμιότητα και την ηθική, γιατί μόνο αυτά είναι τα δύο χαρίσματγα που πρέπει να έχει ένας πρωθυπουργός. 
Θα ψηφίσω με βάση το σκεπτικό του 1821, 1945, 1973.
Και μην ξεχνάτε. Οι όποιες αλλαγές προσδοκούμε θα έρθουν σταδιακά. Δεν θα ξημερώσει αυτόματα μια καλύτερη μέρα. Χρειάζεται συνεχής προσπάθεια. Ο καθένας με τον τρόπο του. Ο καθένας με τα μέσα του.
 

10 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Ισα,μέσα είμαι!
Ε...όχι να ξαναπέσουμε στα ίδια λάθη είδαμε και πάθαμε να βγάλουμε τον δικομματισμό από πάνω μας!
Τώρα που μείναμε χωρίς μισθούς χωρίς δουλειές δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα περισσότερο!

Το μόνο που φοβάμαι αυτοί που έχουν δουλειά κιοτέψουν και ξαναφέρουν την ίδια κατάσταση που αφήσαμε με άλλα ονόματα!

Υ/Γ Σαν τα χιόνια που χάθηκες τόσο καιρό και δεν είχα θέα !χα!χα!

Τα θαλασσινά μου!

Ευρύνοος είπε...

πές τα ρε φίλε γιατί διαβάζω εδώ κι εκεί κι εγώ διάφορα και όλο και περισσότερο χώρο αποκτώ για να χωράει περισσότερους στο γράψιμο..

έλεος με τα πρόβατα..
"άμα βγείς απο την στάνη, παραμονεύει ο λύκος.."

χέστηκα ρε φίλε για τον λύκο..
σάμπως ξέρει την πείνα μου "ο λύκος"?

μήπως απο την πείνα μου τρώω ΚΑΙ λύκους?
θα το μάθουμε σύντομα αυτό..

τα σέβη μου..

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Zoyzoy, αυτό που φοβάσαι θα γίνει. Και όχι επειδή το λέει κάποιος νόμος του Μέρφι, αλλά γιατί ο φόβος, α αβεβαιότητα και η ανασφάλεια έχουν κυριεύσει τον κόσμο στην Ελλάδα.
Το μυστικό είναι να καταλάβει ο κόσμος οτι η οποιαδήποτε αλλαγή θα έρθει σταδιακά και όχι απότομα.
Όσο χαμένος και να ήμουν, την καθημερινή μου μπλοκότσαρκα την έκανα.
Τα Θεσσαλονίτικά μου!

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Ομοιοπαθής βλέπω Ευρύνοε!!!
Αφού να φανταστείς αναζητώ το περεταίρω πρήξιμο για να έχω κι εγώ περισσότερο χώρο :)
Εγώ είμαι έτοιμος και πρόθυμος να φάω ΚΑΙ λύκους ΚΑΙ τσοπάνηδες ΚΑΙ πρόβατα!!!
Να έχεις μια καλή Πέμπτη!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παρατήρησα πως ο λόγος σου έχει πολλά επίθετα και λιγότερα ουσιαστικά.

Ζουζού, είσαι σίγουρα πως δεν έχεις τίποτα άλλο να χάσεις;

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Καλώς ήρθες Ασκαρδαμυκτί. Η παρατήρησή σου αν μη τι άλλο σημαίνει οτι όντως διάβασες το κείμενο.
Αλλά άφησες το σχόλιό σου ημιτελές. Δεν κατάλαβα γιατί μου το αναφέρεις. Σημαίνει κάτι όταν κάποιος πράττει αυτό που μου ανάφερες;
(ο τίτλος πάντως έχει περισσότερα ουσιαστικά από επίθετα)

zoyzoy είπε...

Τι άλλο Ασκαρούλη να φοβάμαι ένα σπίτι έχω και αυτό είναι υποθηκευμένο ας το πάρει να μου φύγει και το άγχος πια!

Καιρός είναι να κοιτάξουμε και λίγο τον εαυτό μας ούτως ή άλλως με μια φορεσιά θα φύγουμε όλα εδώ θα μείνουν εσύ το γνωρίζεις καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Καθένας τα συμφέροντα του κοιτά να προασπίσει.
Προσωπικά ψήφισα βάσει καλύτερου κώλου!
Ετσι κι αλλιως όλοι τα ίδια σκατά βγάζουν...ή τα ίδια σκατά θα γίνουν σε λίγα χρόνια από τώρα.

Ας ελπίσουμε πως οι πιο νέοι πολιτικοί δεν είναι ακόμη τόσο διεφθαρμένοι!

τι να πω πια; ελεος

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Γεια σου ρε Coula.
Από τη στιγμή που ο καθένας κοιτά να προασπίσει τα προσωπικά του συμφέροντα, τότε η λύση θα είναι τα ατομικά συμφέροντα να ταυτιστούν με τα ομαδικά συμφέροντα.
Πολύ κομμουνιστικό ακούστηκε αυτό!
Δεν ελπίζω σε τίποτα.
Υ.Γ. Εσύ βρε Coula, μήπως ξέρεις να μου πεις τι σημαίνει αυτό που μου έγραψε ο ασκαρδαμυκτί; Δηλαδή να χρησιμοποιεί κάποιος περισσότερα επίθετα από ουσιαστικά;

Ανώνυμος είπε...

Ασκαρδαμυκτί λεγεται και ειναι...

ακρη δε βγαζω γιατι καλοκαιριασε για τα καλά και η βαφη μου εκανψε τον εγκεφαλο μαζι με τη ζεστη

φιλουρες