Η αναφορά ενός ηλιθίου για τα λόγια ενός ευφυούς ανθρώπου δεν μπορεί να είναι ακριβής, επειδή υποσυνείδητα μεταφράζει αυτό που ακούει σε κάτι που μπορεί να καταλάβει.

Bertrand Russell

Το να φαίνεσαι ηλίθιος στα μάτια ενός βλάκα, είναι μια ηδονή υψηλής αισθητικής .
George Courteline


ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ (email): kaliteross@gmail.com

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΤΙΣ ΕΥΧ(ΥΣΙ)ΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!

Εάν παρεξηγήθηκες από τον τίτλο....ξύδι. Τις ευχ(υσι)ές μου και σ' εσένα.
Να δώσω κι εγώ  λοιπόν τις ευχ(υσι)ές μου, γιατί μου ζάλισαν τα σοκολατένια μου αυγά με τις υποκριτικές/παγιωμένες τους ευχές.

Τις ευχ(υσι)ές μου σε όλους τους πολιτικούς, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, μεγαλοστελέχη μεγαλοεταιρειών, μεγαλοδικηγόροι, τηλεορασάκηδες, τηλεμαιντανοί που θα βγουν στην τηλεόραση και θα μιλήσουν με δακρύβρεχτο ύφος για ανάσταση ψυχών, θεανθρώπων και άλλων λοιπών φανταστικών υπάρξεων και καταστάσεων.
Εύχομαι να πάθετε ότι κι ΑΥΤΟΣ.
Είμαι διαθέσιμος για να καρφώνω τα καρφιά, εάν ενδιαφέρεστε. Αφιλοκερδώς βεβαίως-βεβαίως.

Τις ευχ(υσι)ές μου στο 99% των τραγοπαπάδων. Αυτονόητο το γιατί.
Σε εσάς εύχομαι να πραγματοποιηθεί η ονείρωξή σας. Να γίνει η δευτέρα παρουσία (λέμε τώρα, μη βαράτε), να δω που θα κρυφτείτε. ΟΥΣΤ ΡΕ!!! ΨΟΦΟΣ.

Τις ευχ(υσι)ές μου σε όλους εσάς που θα βάλετε/αγοράσετε/ξεθάψετε τα "καλά" σας ρούχα για να πάτε να σταθείτε για 23 ολόκληρα λεπτά ΕΞΩ από την εκκλησία για να κουτσομπολέψετε.
Τις ευχ(υσι)ές μου σε όλους εσάς που αντί ΕΣΤΩ να "εκκλησιαστείτε" αυτά τα 23 λεπτά που διαθέσατε στα πιστεύω σας, συναντάτε κάποιους ομοίους σας που έχετε να τους δείτε 365 μέρες (απο το προηγούμενο πασχα) και κάνετε κουβέντα του στυλ "που είσαι; τι έγινε; Τι να γίνει καλά", "Πως πάει; όλα καλά;" "Καλά μωρέ, δόξα το θεό", "άντε καλά, τα λέμε".
Εύχομαι σε εσάς να πάτε να γιορτάσετε το επόμενο πάσχα σε εκκλησία χωριού κανίβαλων, μπας και φανείτε κι εσείς χρήσιμοι σε κάποιους.

Τις ευχ(υσι)ές μου σε εσάς που θα πάτε να πετάξετε κροτίδες, βεγγαλικά κλπ. Την επόμενη φορά να καταπιείτε την αναμμένη κροτίδα. Αν ακούγεται αποκρουστικό, δε χάλασε κι ο κόσμος. Βάλτε τη εκεί που ξέρετε. Το ίδιο είναι.

Τις ευχ(υσι)ές μου σε εσάς που θα φάτε και θα πιείτε του σκασμού και μετά θα οδηγήσετε. Τα χαιρετίσματά μου στον άγιο (σας) Πέτρο.

Τις ευχ(υσι)ές μου σε όλους εσάς που στέλνετε ομαδικές τυποποιημένες ευχές με κάρτες/sms/σχόλια σε μπλογκς. Εσείς εκτός από υποκριτές, είστε και βλάκες.
Ναι ρε βλάκα, μην απορείς. Σε φτύνω, δεν βρέχει. 

Τις ευχ(υσι)ές μου σε όλους εσάς που θα περιμένετε να έρθει η επόμενη αργία για να τη "γιορτάσετε" ακριβώς όπως και το πασχα (μάσα, ρετσίνα, κλπ, τόσο διαφορετική γιορτή είναι το πάσχα για εσάς χριστιανάρες μου).

Για όλους τους άλλους...καλά να περνάτε.

Χαίρετε...
...και όσοι φύγουν, τόσοι να γυρίσουν.

Υ.Γ Απαγορεύεται το σεξ τη μεγάλη εβδομάδα; 
      Απαγορεύεται να κάνεις μπάνιο τη μ.Παρασκευή;;
      Τις ευχ(υσι)ές μου και σ' εσάς που τηρείτε τέτοιες "εντολές"
      Αμάν πια...με ξεζουμίσατε.

20 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

χαχαχα
όχι ρε συ, προσβάλλεις τα ήθη και έθιμα του τόπου..
αν δέν πάνε στο νοσοκομείο απο βαρελότα, απο κατανάλωση κρεατικών μετά απο νηστεία, απο τρακαρίσματα κάθες είδους (απο φαντασία άλλο τίποτα), πώς θα νιώσουμε την σφαγή των αμνών (του θεού)..

του χρόνου βλέπω να σουβλίζουμε κανα καρότο..
(με τα νέα μέτρα (πάντα νέα) που θα έρθουν ως τότε)..

καλή Ανά(σ)ταση..

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Γεια σου Ευρύνοε. Μερικά ήθη και έθιμα του τόπου μας, με προσβάλλουν αφάνταστα:)
Καροτάκι στα κάρβουνα δεν με χαλάει. Κάτι χριστιανάρες να δεις πως θα στραβώσουν με το καρότο αντί για το κατσικάκι. Καλή ξεκούραση.

Ευρύνοος είπε...

Γιά τους χριστιανάρες που έχουμε γύρω μας, πέρνα αν θές να ρίξεις μία ματιά στο τελευταίο θέμα μου..

δυστυχώς έτσι μεγαλώνουν..
τρέφοντας το θηρίο..

χαιρετώ σε..

ΗΩΣ είπε...

Τις ευχ(υσί)ες μου κι εμένα καλύτερε, αλλά μια απορία μου ήρθε. Εσύ με καροτάκι θα τη βγάλεις; Πάντως ένα δίκιο το έχεις. Πάσχα, Χριστούγεννα, γιαορτή κι αργία, τα ίδια κάνουμε. Μόνο το μενού αλλάζει :)

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@ΗΩ, άνετα την βγάζω με καροτάκι. Και με τίποτα τη βγάζω. Δεν με νοιάζει καθόλου το τι θα φάω. Καλή παρέα/ενδιαφέρουσες συζητήσεις/διασκέδαση, αυτά με νοιάζουν είτε έχει κατσικάκι είτε έχει φακές. Πάντως κατσικάκι θα φάω. Αναπόφευκτο.
Χριστούγεννα, καθαρά δευτέρα, 25 Μαρτίου, πάσχα, πρωτομαγιά, αγίου πνεύματος, δεκαπενταύγουστο, 28 Οκτωβρίου και κατα τόπους ενδεχομένως και άλλες ημερομηνίες, ακριβώς τα ίδια. Ντύσιμο με το μανδύα του καθωσπρεπισμού και βουρ για γλέντι.

Φοίβη είπε...

Κουμπάρε.
η ευχή μου και γι αυτές τις θεάρεστες ημέρες, θα είναι αυτή που σου εύχομαι όλο το χρόνο.
ΓΕΙΑ μας...

Σταθερές αξίες!...



τους ασπασμούς μου !

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Φοίβη, μου βγήκε ο καπνός από τα αυτιά με το "θεάρεστες ημέρες". Θα με πνίξεις βρε κουμπάρα, πως τα πετάς έτσι τα επίθετα.
Αντοποδίδω τους ασπασμούς με εναγκαλιασμούς.
Γεια σου και σ' εσένα, ή αν προτιμάς Τσέλσι Ντρογμπά.

@Ευρύνοε, έρχομαι να δω
πως θρέφουν το θεριό...
Καλησπερίζω σε...

zoyzoy είπε...

Φτού!!Χάλια μας έκανες με τις Ευχ(ησί)ες σου!
Θα σου ευχηθώ το Φώς της Ανάστασης να φωτίζει με υγεία και ευτυχία τη ζωή σου!
Καλά να περάσεις και ευτυχώς αυτά είναι αναπόφευκτα μακριά από άλλες καταστάσεις!(Ψηφοφορίες και εκλογές χί,χί!!)

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Zoyzoy, δυστυχώς καμιά φορά τα "σκάγια" βρίσκουν και λάθος στόχο. Προσπάθησα πάντως να τους "εξαιρέσω" (τους 'λάθος' στόχους).
Μη τυποποιημένες ευχές, καλοδεχούμενες.
Σου εύχομαι να μη χρειαστεί να φύγεις ποτέ από το νησί σου.

Skouliki είπε...

καλο μηνα, καλη ανασταση και καλα να περασουμε ολοι φιλια

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Skouliki, να πάθεις ακριβως τα ίδια που μου εύχεσαι. Στη Θεσσαλονίκη που θα είσαι, σίγουρα θα τα πάθεις.

CsLaKoNaS είπε...

E(blog)ημένο να είναι η ανάρτησή σου!

Νομίζω κ εγώ ότι πρέπει να ευχαριστήσουμε τη θρησκεία μας για όλα τα καλά που μας έχει κληρονομήσει. Όλες τις φοβίες και τις ενοχές από τη στιγμή που θα γεννηθούμε, μέχρι το τέλος. Όλους τους πολέμους με τα εκατομμύρια των νεκρών...Όλες τις ιδεοληψίες και το σκοταδισμό...


Επίσης 4 οι νεκροί φέτος από κροτίδες...Πόσο χαζοί είναι ορισμένοι άνθρωποι ρε παιδί μου...

Καλοί Χριστιανοί πάνω από όλα...

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@CsLaKoNaS, το κακό είναι οτι ολα αυτά που περιγράφεις στο σχόλιό σου, είναι (κατ' αυτούς) θέλημα θεού.
Αλήθεια ρε πιστοί, γιατί και η ύπαρξη αντιρισιών θρησκευτικής συνείδησης να μην είναι θέλημα θεού, (άρα ιδεολογικά αποδεκτοί από το συνάφι σας);
Το ξέρω όμως το προβατοαπατεωνίσιο (sic) σκεπτικό τους...Καλός ορθόδοξος (ή καλός άνθρωπος) δεν είναι αυτός που όντως είναι, αλλά αυτός που φαίνεται οτι είναι.

MOLEMOU είπε...

και αφου τα εκανα ολα αυτα που λες,τωρα θα παω στην κολαση........
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ να εχουμε μαστορα.

Φοίβη είπε...

κουμπάρεεεεεεεεεεεε

καλό σκ!!!

με έλειψες βρε....

γειααααααααα

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Molemou καλησπέρα, προφανώς εννοείς οτι έκανες σεξ την μεγάλη εβδομάδα και ντουζ την μ.παρασκευή. Μόνο αυτές είναι αμαρτίες απο όσα περιέγραψα.:)
Όλα τα προηγούμενα που γράφω στην ανάρτηση είναι "ορθοδόξως" αποδεκτά. Τρομάρα τους...
Ραντεβού στην κόλαση.

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Έτσι μπράβο Μαγδάλω, κουμπάρα μου. Να γυρνάει (γυρνάς) από μπλογκ σε μπλογκ.
Ο κουμπάρος κι η κουμπάρα πρέπει να τα πίνουν μαζί, μια φορά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ την εβδομάδα.

MOLEMOU είπε...

οκ σε περιμενω/παρε και ενα μπουκαλι τσιπουρο μαζι μονο /

Φοίβη είπε...

να μαζευτούμε να μετρηθούμε ρε κουμπάρε.
η Τζούλια πήγε το αίτημά της στη Βουλή!
ξανθιά αυτή, ξανθιά κι εγω...
θα πάω εγώ το δικό μας...

να γυρνάει, όπως το λες...
κάποιοι τον κρατάνε για πάρτυ τους...

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Πρώτα να χοντρομπινελικιάσω τον blogger (ή τέλος πάντων, όποιον φταίει που δεν εμφανίζονται όλα τα σχόλια στις αναρτήσεις) γιατί μου έχει κάνε μουνί τα σχόλια και γενικά κάποιες λειτουργίες του μπλογκ μου.
Molemou, να είσαι σίγουρος οτι θα έχω τσίπουρο και πολλές άλλες ουσίες κι οινοπνέυματα.

@Μαγδαληνή, είμαστε πολλοί. Εάν συνυπολογήσουμε και τους "καθωσπρεπιστές" είμαστε οι πιο πολλοί.
Θα συνυπογράψω το όποιο αίτημά σου. Ήμουν κι εγώ στον τελικό. Ημουν ένα απο αυτά τα 25000 κίτρινα πραγματάκια που χοροπηδούσαν συνέχεια και έσυ και οι ομόχρωμοί σου μας θαύμαζαν.
Καλά βρε, δεν με μύρισες (στο οακα)?