Η αναφορά ενός ηλιθίου για τα λόγια ενός ευφυούς ανθρώπου δεν μπορεί να είναι ακριβής, επειδή υποσυνείδητα μεταφράζει αυτό που ακούει σε κάτι που μπορεί να καταλάβει.

Bertrand Russell

Το να φαίνεσαι ηλίθιος στα μάτια ενός βλάκα, είναι μια ηδονή υψηλής αισθητικής .
George Courteline


ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ (email): kaliteross@gmail.com

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ;;;

Δεν σας κρύβω οτι η κίνηση του πρωθυπουργού να "προκηρύξει" κάποιες θέσεις γενικών και ειδικών γραμματέων μέσω του προγράμματος "Ανοιχτή Διακυβέρνηση" μου προκάλεσε θετικότατη εντύπωση. Είμαι σίγουρος οτι προκάλεσε θετικές εντυπώσεις στους περισσότερους από εμάς (ίσως εξαιρούνται κάποιοι "βαμμένοι").
Σκέφτηκα, επιτέλους ήρθε η ώρα να δοθεί η ευκαιρία και σε ΜΗ κομματικούς και διάφορους τυχάρπαστους τηλεμαιντανούς (π.χ πρόεδρος του συλλόγου τραυματισμένων πυγολαμπίδων - εντάσσεται στην κοινωνική δραστηριότητα), να προσφέρουν ανιδιοτελές (πλην του μισθούς τους) έργο στην κοινωνία. Οτι θα δοθεί η ευκαιρία σε ανθρώπους μορφωμένους, με μεράκι, όρεξη και εξειδικευμένη γνώση να δουλέψουν και να προσφέρουν στη χώρα μας.

Πολλοί προσπάθησαν να με επαναφέρουν στην πραγματικότητα, λέγοντάς μου οτι σίγουρα και αυτές οι θέσεις θα επανδρωθούν με κομματικά και "lifestyle" κριτήρια.

Και, ω του θαύματος, βλέπω οτι μάλλον έχουν δίκιο.

Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της υποβολής αιτήσεων, τσακ...., βλέπω το παράθυρο "πολιτική και κοινωνική δραστηριότητα του αιτούντος" και η απογοήτευση άρχισε να σχηματίζεται/επανέρχεται. ΞΑΝΑ!!!
Αμέσως κάτι τεράστια ερωτηματικά απορίας (;?;?;?) άρχισαν να βομβαρδίζουν τις σκέψεις μου.
- γιατί να θέλουν να μάθουν την πολιτική μου δραστηριότητα;
- γιατί να θέλουν να μάθουν την κοινωνική μου δραστηριότητα (λέτε να εννοούν τι χόμπι έχει ο ενδιαφερόμενος);
- γιατί αυτά τα δύο να αποτελούν κριτήριο για μια πιθανή πρόσληψη κάποιου ενδιαφερόμενου;
- γιατί (π.χ) εγώ, που έχω κάποιες εξειδικευμένες σπουδές και συγκεκριμένα προσόντα να απορριφθώ και κάποιος άλλος που έχει τα ίδια προσόντα με εμένα αλλά ήταν (ή είναι) κάποτε μέλος/γραμμένος σε κάποια πολιτική νεολαία η τοπική οργάνωση κόμματος και ταυτόχρονα είναι μέλος της οργάνωσης για την προστασία των αφρικανικών μυρμηγκιών (π.χ), να προτιμηθεί;
- γιατί να αποκλείονται αυτομάτως νέοι/νέες σε ηλικία για αυτές τις θέσεις; Αυτό το γράφω επειδή πιστεύω οτι νέοι/νέες 35 χρονών που έχουν σπουδάσει 5-6-7 χρόνια, έχουν πάει 1,5-2 χρόνια στο στρατό ή είχαν μια-δυο εγκυμοσύνες στη ζωή τους και έψαχναν 1-2-3 χρόνια για δουλειά και "μοχθούν" καθημερινά για να βγάλουν 700-1200 ευρώ, δεν έχουν το κουράγιο και πάνω από όλα το χρόνο (και την οικονομική αυτάρκεια-καβάτζα) να αναπτύξουν ΕΝΕΡΓΗ (και όχι μουσαντένια) κοινωνική ή/και πολιτική δραστηριότητα

Γενικά η όλη "υποβολή/αίτηση ενδιαφέροντος" μου δίνει να καταλάβω οτι οι θέσεις θα "καπαρωθούν" από ανθρώπους που ζουν μέσα σε, ή γύρω από "πολιτικό/κομματικό/τηλεοπτικής προβολής" περιβάλλον ή που είναι "βολεμένοι" οικονομικά.
Δηλαδή ανθρώπων που θα ήθελαν να πάρουν αυτές τις θέσεις για να ικανοποιήσουν την αυταρέσκειά τους, την αλαζονεία τους, την κοινωνική (lifestyle) τους καταξίωση/εδραίωση και προβολή
και όχι ανθρώπων που θα είναι όντως ικανοί να προσφέρουν γιατί αυτό σπούδασαν, ανθρώπων που θα είναι εργάτες, ανθρώπων που θα μοχθούν να κάνουν σωστά και τίμια τη δουλειά τους γιατί αν τη χάσουν θα "χαθούν".
Εύχομαι να κάνω λάθος...
Χαίρετε...

19 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα φιλε
καθε φορα,διαβαζω κ μια αναρτηση διαμαντι...
πραγματικα νιωθω πολυ τυχερος που εστω κ καθυστερημενα,σε ανακαλυψα
καλο βραδυ

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ εύχομαι να κάνεις λάθος.
Όπως τα λες, κι εγώ χάρηκα με το άνοιγμα αυτό του GAP κι ελπίζω να μην είναι επικοινωνιακό τρικ.
Βέβαια οι πολιτικοί μας, μας έχουν μάθει να κρατάμε μικρό καλάθι κι οι επιφυλάξεις σου (κι οι δικές μου) είναι δικαιολογημένες.
Ας περιμένουμε λίγο, ίσως κάτι αλλάξει αυτή τη φορά.
Πολλές καλησπέρες :)

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Λαπλάς, believe it or not διακατέχομαι απο τα ίδια αισθήματα όταν σε διαβάζω (και με άλλους ισχύει το ίδιο - μην μας παρεξηγήσουν).
Μάλλον θα πρέπει να βρούμε και κάτι να διαφωνήσουμε.

@Ανεμοδούρα, δυστυχώς το να κρατάμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ μικρό καλάθι (όπως καρατάω κι εγώ), εκτός απο σοφό πιστεύω οτι είναι και ένδειξη παρακμής ή ακόμα και ηττοπάθειας...
Έτσι θέλουν μερικοί να μας κάνουν να νοιώθουμε...και καταφέρνουν να το επιβάλλουν σε πολλούς (όχι σε μένα πάντως).

katerina είπε...

Καλη μέρα και απομένα.
Και μόνο το ότι μπορουμε και τα συζητάμε όλα αυτά δημόσια ειναι κερδος.
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Αν ήταν προκηρυξη για κάποια θέση εργασίας, εκει τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο αυστηρά. Αλλά η στελεχωση των πολιτικών θέσεων δεν ειναι ευκαιρια εργασίας.
Αν θα έπρεπε πρωτα να κατατιθεται ένα βιογραφικο μεσα απο την φορμα του european CV και μετά να υπάρξουν συνεντευξεις ειναι ένα θεμα. Αλλά σε αυτήν την χωρα έμαθα κάτι. όπου υπάρχει υπερμετρος "επαγγελματισμός", πάντα πισω κρυβεται μια λαμογιά. Και με αυτό το "μάτι",εγώ σαν πολιτης ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΆ διακρινω μια διαθεση για αλλαγή καθεστηκυιων λογικών, που μπορεί να περιεχει κάποιο ερασιτεχνισμό, αλλά ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.

Πάντως θα πρέπει αν γινει κατανοητό απο όλους μας, ότι οι πολιτικές θέσεις δνε ειναι ...επαγγελματική αποκατασταση ουτε ευρεση εργασίας.

Κια πάλι καλημερα.

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Κατερίνα καλώς ήρθες. Απόλυτα κατανοητό το σχόλιό σου. Και εγώ πιστεύω οτι οι θέσεις που "προκυρήχθηκαν" δεν είναι θέσεις εργασίας.
'Ομως, οι μέχρι σήμερα καρεκλοκένταυροι έκαναν αυτά τα "πόστα" να φαίνονται αργόσχολα.
Πιστεύω οτι οι θέσεις των γ.γ και ε.γ θα γίνουν πλέον θέσεις εργασίας, εάν στελεχωθούν με ανθρώπους "εργάτες" και όχι με τυχοδιωκτικο/τεμπελο/κρυφο-κομματόσκυλα ή καθωσπρεπικούς τυχοδιώκτες.
Αυτό ήθελα να αναδείξω και μέσα απο την ανάρτησή μου.

zoyzoy είπε...

Συγνώμη αλλά εγώ πιστεύω ότι η προκήρυξη αυτή είναι για να μας ρίξουν "στάχτη" στα μάτια.
Να'ταν για μια θέση εργασίας θα το κατάπινα αλλά για θέση πολιτικών δεν χρειαζόταν προκήρυξη έτσι κι αλλιώς δικά τους παιδιά θα μπούν τι ωφελεί "η πολιτική δραστηριότητα" γιατί δεν έγραφαν "γνωστό πολιτικό του ΠΑΣΟΚ "
πιο καθαρά??
Αργείς να γράψεις άλλά ανάβεις φωτιές με τις αναρτήσεις σου.!!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

MOLEMOU είπε...

ARKI NA EXEIS THS KATALILES GNORIMIES KAI OTI KAI NA EISAI DEN PEZEI KANENA ROLO OXI TORA ALLA PANTA,KAI FISIKA KAI KANA PSILO OLO KAI KANA TRAPEZI 8A XREIASTI NA KANOUME

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Zoyzoy, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι τελικά θα πάρουν αυτες τις θέσεις.
Όποιος άναψε με την ανάρτησή μου, να πάει στο μπλογκ της zoyzoy να δροσιστεί!!!

@Molemou,...δυστυχώς.
Δεν καταλαβαίνω πάντως, πως τυχαίνει, τις γνωριμίες και τα λεφτά να τα έχουν πάντα οι λάθος άνθρωποι.

MOLEMOU είπε...

μικρός είσαι ακόμα δεν είναι τίποτα όλα μια συνήθειά είναι και μετά τη έγινε,τι θα τα κάνουνε εμείς τα λεφτά εφόσον δεν έχουμε μάθει να τα τρώμε , άλλα μάλλον εύκολο είναι τούτο ε,.

zoyzoy είπε...

Ελπίζω να εννοείς για την θάλασσα και όχι για άλλο:))

Φιλιά ....

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

@Molemou, κακή συνήθεια είναι.
Και οι τυχοδιωκτο-απατεώνες βολεύονται με αυτή τη κατάσταση.

@Zoyzoy, φυσικά και εννοούσα τις νησιώτικες/θαλασσινές αναρτήσεις σου. Τι άλλο θα μπορούσα να εννοώ;;;

patsiouri είπε...

Πω πω, ναι ρε συ...μεγαλύτερο κάρφωμα (πριν μας καρφώσουν και τόποτ'άλλο στον κ..λο0 δε μπορούσε να υπάρχει.
Για αρχή.

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Patsiouri, μ' έκανες να διαβάσω κι άλλες φορές την ανάρτηση αλλά δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με το "κάρφωμα".
Είδες τι μπορούν να καταφέρουν με τέτοιες "κινήσεις" που κάνουν; Μας αποσυντονίζουν.

pinelopi είπε...

Πολύ θα ήθελα να σε διαψεύσω, αλλά με πρόλαβε η πραγματικότητα..βλ.πρόσληψη πρώτου γενικού γραμματέα...
Πιο καλά να πάσχει κανείς από Δονκιχωτισμό..παρά να αναζητά αξιοκρατία σε αυτή τη χώρα!!!

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Καλώς ήρθες pinelopi. Απείρως προτιμότερος ο Δονκιχωτισμός. Η αξιοκρατία λείπει ακόμα και μεταξύ των απατεώνων-λαμόγιων στη μοιρασιά των "λαφύρων". Κατάντια...
Από ότι κατάλαβα, πρέπει να είχες και εσύ, όπως κι εγώ, μια κρυφή ελπίδα οτι κάτι πάει ν' αλλάξει. Αμ πως...

pinelopi είπε...

Καλώς σε βρήκα εblogημένε..την εblogία σου! Τελικά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο η προδιαγεγραμμένη απόρριψη ή η ματαίωση; Η πεθαμένη ελπίδα ή η αναπτερωμένη ελπίδα που πεθαίνει βίαια; Εγώ δεν την αντέχω τόση ματαίωση, δεν τη σηκώνει ο οργανισμός μου..έχω και στίγμα.. καταλαβαίνεις..Μας εύχομαι στην επόμενη αίτηση να είμαστε πιο τυχεροί!

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Pinelopi, κατ'εμέ η προδιαγεγραμμένη απόρριψη και η πεθαμένη ελπίδα (στην ουσία να μην ελπίζεις σε τίποτα) είναι "σημάδια" υγιούς αντιμετώπησης των όποιων θεμάτων.
Θα σου ευχόμουνα καλη τύχη στις επόμενες αιτήσεις σου, αλλά δεν τη χρειάζεσαι την τύχη.
Σου εύχομαι να έχεις την υπομονή που ίσως μπορεί να σου παρέχει/εφοδιάζει η ιστορία του ονόματός σου (Πηνελόπη).

pinelopi είπε...

Θα δανειστώ τα λόγια ενός σύγχρονου (έλληνο)αμερικανού φιλοσόφου για να εκφράσω τα όρια της υπομονής μου: ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Υγιής αντιμετώπιση, ναι μεν..εξασφαλισμένη απάθεια στο εγγύς μέλλον, δε!

Θέλω κι εγώ τη μερίδα που μου αναλογεί εblogημένε!Και τόσα άλλα παιδιά που βαρέθηκαν να συναλλάσσονται με πανηλίθιους ανεξαρτήτου φύλου, γόνους γόνων,γκόμενες γκόμενων και κυρίες των κυρίων. Εδώ (με όλο το σεβασμό)θα χρησιμοποιήσω μια άλλη φράση ενός άλλου σύγχρονου Έλληνα σοφού, ο οποίος δεν ζει πια. Α..στο διάλο..να πάνε!! (Αν και αυτός το έλεγε για τους δημοσιογράφους..κι όχι μόνο)

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Pinelopi, ταυτίζομαι 100% με την άποψή σου.
Προσωπικά εμένα δεν θα με οδηγήσει σε πλήρη απάθεια. Θα με οδηγήσει σε πιο εξτρίμ κατάσταση καθώς όλα αυτά που περιγράφεις συσσωρεύονται μέσα μου...και δεν μπορεί κάποτε θα οδηγηθώ στην "έκρηξη". Και σίγουρα σαν κι εμένα νοιώθουν πάρα μα πάρα πολλοί άνθρωποι...